SYSTEM PRACY PORADNI NR 5 W CZASIE EPIDEMII

Szanowni Państwo,
w związku z zaistniałą sytuacją w kraju Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 5 w Warszawie od dnia 23.03.2020 r. przechodzi na tryb pracy zdalnej.
W celu ustalenia „zdalnego” spotkania ze specjalistą należy przesłać maila (adresy dostępne są w zakładce „o poradni”, „maile do specjalistów”) lub telefonicznie skontaktować się z recepcją Poradni. Dalsza konsultacja jest możliwa za pomocą Skype lub rozmowy telefonicznej (po podaniu swojego numeru telefonu specjalista Poradni skontaktuje się z Państwem z numeru zastrzeżonego).

Od dnia 25 marca 2020 r. zmianie ulegają godziny pracy poradni:

poniedziałek – piątek czynne w godz. 9:00-19:00,
w soboty poradnia będzie nieczynna.

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego zalecamy pozostanie w domach i realizację zaleceń przekazanych przez specjalistów.

W sprawach pilnych prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel. 22/619 01 94, 619 81 59 mail: recepcja@ppp5.pl.
W przypadku konieczności dostarczenia dokumentów do poradni prosimy o zrobienie skanu lub zdjęcia i wysłanie go na adres mailowy: recepcja@ppp5.pl.
ODBIÓR DOKUMENTÓW

W celu odbioru dokumentów z Poradni (opinii i orzeczeń) prosimy o kontakt telefoniczny z recepcją, aby umówić konkretną godzinę odbioru. W poradni odwołane są wszystkie zajęcia i nie ma przyjęć interesantów, z wyjątkiem umówionych odbiorów dokumentów.
Zespół PPP nr 5