Szanowni Państwo,
w celu odwołania wizyty u specjalisty poradni prosimy o korzystanie wyłącznie z maila recepcja.ppp5@eduwarszawa.pl.
Informujemy też, że nie ma możliwości umawiania wizyt drogą mailową. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z recepcją.
Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie nieobecności na wizytach diagnostycznych i zajęciach terapeutycznych z powodu choroby lub innej ważnej przyczyny.
Zgłaszając nieobecność proszę o podanie terminu wizyty/zajęć oraz nazwiska specjalisty lub nazwy zajęć.
Umożliwi to osobom oczekującym na pomoc psychologa/pedagoga/logopedy przyśpieszenie terminu wizyty.
Wnioski o wydanie opinii, orzeczenia, informacji oraz o przesłanie teczki do innej poradni prosimy składać w oryginale w okienku recepcji poradni lub bezpośrednio u specjalisty w godzinach pracy poradni.