Diagnoza:
— rozwoju psychomotorycznego dziecka w wieku:
♦ niemowlęcym (0 – 12 miesięcy),
♦ poniemowlęcym (13 – 36 miesięcy),
♦ przedszkolnym ( 3 – 6 lat),
— gotowości do nauki szkolnej pod względem rozwoju motorycznego, poznawczego, emocjonalno-społecznego,
— trudności wychowawczych, problemów emocjonalnych i dysharmonii rozwojowych
— rozwoju mowy,
— integracji sensorycznej.
Terapia indywidualna:
— psychologiczna,
— pedagogiczna,
— logopedyczna,
— integracji sensorycznej,
— polisensoryczna.
Zajęcia terapeutyczne grupowe dla dzieci w wieku przedszkolnym:
OFERTA ZAJĘĆ GRUPOWYCH W PORADNI Nr 5 2020-2021_0-6 l (kliknij w link)
Terapia wielospecjalistyczna dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju
— plan terapii jest ustalany indywidualnie przez zespół specjalistów zgodnie z zaleceniami zawartymi w opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka.
Profilaktyka:
— LOGORYTMIKA czyli zabawy muzyczno-ruchowe dla dzieci w wieku 1,5 r. – 3 lata które stymulują rozwój mowy (dzieci uczestniczą w zajęciach
wraz z rodzicami/opiekunami) – prowadzą: Karolina Nawrocka-Gregorczyk i Karolina Sindrewicz.
— Przesiewowe badania rozwoju kompetencji społecznych i komunikacji społecznej w ramach Programu „Badabada” Fundacji Synapsis (dzieci w wieku 8-36 miesięcy)
– prowadzą: Monika Cyrankowska, Agnieszka Pacak i Katarzyna Wojtkowska-Wójcik.