Uczniowie szkół podstawowych
Diagnoza:
— psychologiczna:
♦ możliwości intelektualnych w tym mocnych stron dziecka,
♦ trudności szkolnych w tym dysharmonii rozwojowych, dysleksji,
♦ trudności w funkcjonowaniu indywidualnym i społecznym (szkolnym, rówieśniczym, rodzinnym),
— logopedyczna,
— pedagogiczna,
— integracji sensorycznej.
Terapia indywidualna:
— pedagogiczna z języka polskiego i matematyki,
— logopedyczna,
— integracji sensorycznej,
— polisensoryczna,
— Biofeedback i EEG Biofeedback,
— rozmowy o charakterze doradczym, wspierającym i terapeutycznym.
Zajęcia terapeutyczne grupowe:
OFERTA ZAJĘĆ GRUPOWYCH W PORADNI Nr 5 2020-2021 dla dzieci i młodzieży (kliknij w link)
Uczniowie szkół ponadpodstawowych
Diagnoza:
— możliwości intelektualnych ze szczególnym zwróceniem uwagi na mocne, pozytywne strony dziecka i jego potencjalne możliwości,
— zainteresowań, predyspozycji i uzdolnień,
— cech osobowości, dojrzałości emocjonalnej, społecznej,
— przyczyn trudności szkolnych w tym dysleksji i dyskalkulii,
— trudności w funkcjonowaniu indywidualnym i społecznym (szkolnym, rodzinnym, rówieśniczym),
— logopedyczna,
— pedagogiczna,
— z zakresu orientacji zawodowej.
Terapia:
— psychoterapia indywidualna,
— rozmowy wspierające- pomoc w sytuacjach kryzysowych i trudnościach życiowych,
— pomoc w rozwiązywaniu konfliktów-mediacje,
— terapia pedagogiczna z zakresu języka polskiego i matematyki (w tym konsultacje i wskazówki do samodzielnej pracy w domu)
— logopedyczna,
— EEG Biofeedback i Biofeedback.
Profilaktyka:
Zajęcia psychoedukacyjne i warsztaty dla uczniów prowadzone w szkołach w zakresie:
— cyberprzemocy,
— radzenia sobie z emocjami,
— technik skutecznego uczenia się,
— przeciwdziałania uzależnieniom.
— zajęcia zmniejszające poziom stresu egzaminacyjnego,
— zajęcia integracyjne.
Zajęcia terapeutyczne grupowe:
OFERTA ZAJĘĆ GRUPOWYCH W PORADNI Nr 5 2020-2021 dla dzieci i młodzieży (kliknij w link)